Έγγραφες εξηγήσεις για την τρίτη μήνυση σε βάρος του έδωσε ο Δημήτρης Λιγνάδης μέσω του συνηγόρου του Αλέξη Κούγια.
«Τον μηνυτή, όχι μόνο δεν τον βίασα, αλλά δεν τον γνωρίζω καν. Η μήνυση του αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας χωρίς κανένα αντικειμενικό στοιχείο που να επιβεβαιώνει όσα ψευδός ισχυρίζεται, ενώ λόγω του μακρού χρόνου από τα καταγγελλόμενα δεν μπορεί να υπάρξει ιατροδικαστικός έλεγχος ή τοξικολογική εξέταση ,ή εξέταση DNA, παρά μόνο είναι ο λόγος του ενάντια στο λόγο μου. Δεν υπάρχει κανένας μάρτυρας και κανένα στοιχείο έστω και για το αν υπήρξε απλή γνωριμία μεταξύ μας, κάτι που αποδεικνύει ότι η μήνυση του είναι ένα φανταστικό σενάριο, καθόσον σύμφωνα με αυτό ανάμεσα στην γνωριμία μας και τον υποτιθέμενο βιασμό του μεσολάβησαν κάποιες ημέρες, άρα θα ήταν αναμενόμενο και φυσιολογικό στο μεσοδιάστημα αυτόν έχει αναφέρει την γνωριμία μας και την υποτιθέμενη μετάβαση του στο διαμέρισμά μου ως σημαντικό γεγονός στο οικογενειακό και φιλικό του περιβάλλον, όπως επίσης θα ήταν αναμενόμενο να έχει αναφέρει και το δήθεν ραντεβού που δήθεν δώσαμε για την επόμενη φορά. Δε συμβαίνει κάθε ημέρα να γνωρίζει κανείς και να επισκέπτεται έναν γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη στο σπίτι του!
“Στρατευμένος μάρτυρας”
Είναι ένας ακόμη στρατευμένος μάρτυρας,ο οποίος με την προσδοκία να χτίσει οικονομικό όφελος υπέβαλε σε βάρος μου μία καθ ολοκληρία σκληρή καταγγελία, στερούμενος στοιχείων, με μοναδικό όπλο τις υποβληθείσες σε βάρος μου καταγγελίες, καθώς οι φωνές των πολλών, ακόμα και όταν αυτή ψεύδονται ασυστόλως, δυστυχώς υπερισχύουν της φωνής που ενός, ακόμη και όταν αυτός είναι αθώος. Η καταγγελία αυτό του αγνώστου σε μένα προσώπου, η οποία υπεβλήθη μετά από χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο ετών από τον υποτιθέμενο σε βάρος του βιασμό, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία ιστορία πρόχειρα κατασκευασμένη από τον ίδιο και το δικηγόρο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Π. Κουσουλός: “Μαρτυρία – κατάθεση ψυχής από τον Χρίστο Χ.” – Οι εξελίξεις στην υπόθεση Λιγνάδη
Ο δικηγόρος του, ο οποίος όλως τυχαίως είναι συνήγορος και του εταίρου φερόμενου βιασθέντα Α.Ε. από εμένα, προσπάθησε μεν να καταστήσει αληθοφανή την ιστορία του δήθεν βιασμού του εντολέως του από εμένα, αλλά δε σκέφτηκε ότι η προσπάθειά του αυτή θα αποκαλυφθεί, αφού πλέον με τη συνδρομή του διαδικτύου τίποτα δε μένει κρυφό. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα που έγινε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook και ίνσταγκραμ προέκυψε ότι άτομο με τα στοιχεία του μηνυτή είχε ερωτική σχέση με μία γυναίκα, την Φ.Κ, η οποία συνέχεια παντρεύτηκε τον ηθοποιό Δ.Μ., ο οποίος ήταν συμφοιτητής μου και είναι προσωπικός φίλος του Σπύρου Μπιμπίλα, προέδρου του σωματείου Ελλήνων ηθοποιών, για τον οποίο έχω καταγγείλει και στο απολογητικό μου υπόμνημα ότι βρίσκεται πίσω από αυτή την σε βάρος μου σκευωρία. Το φερόμενο θύμα πέντε ημέρες πριν την υποβολή της συνταχθείσας από τον δικηγόρο του μηνύσεις εναντίον μου και συγκεκριμένα 25 Φεβρουαρίου 2021 παραχώρησε τηλεφωνικώς συνέντευξη περιγράφοντας τον υποτιθέμενο βιασμό του από εμένα. Στη συνέντευξη που όμως αυτή, η οποία προβλήθηκε , τα αναφερόμενα από κείνον ως δήθεν γενόμενα έρχονται σε πλήρη αντίφαση με αυτά που προέβαλε μεταγενέστερα στην απο 1.03.2021 μήνυση του .Ειδικότερα:
-Ενώ στη συνέντευξη του δήλωσε ότι δήθεν με γνώρισε πριν από 3,4 χρόνια, 2016, 2017, ενώ έκανε “street walking”, στην μήνυση του αναφέρει ότι με γνώρισε τέλη Νοεμβρίου 2018, ενώ περπατούσε στην οδό Μαιζώνος με κατεύθυνση προς την πλατεία Αγίου Παύλου, όταν τυχαία συνάντησε έναν κοινωνικό λειτουργό, το Γιώργο, ο οποίος προσφέρει συμπαράσταση σε εξαρτημένα άτομα και συνομιλούσε με εκείνον. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός ότι ο μηνυτής δε γνωρίζει καν τι υποτίθεται ότι έκανε πριν από 3,4 χρόνια όταν σύμφωνα με την πρώτη εκδοχή με γνώρισε, διότι ο όρος street walking που χρησιμοποίησε, όχι μόνο δεν αποδίδει αυτό που υποτίθεται ότι έκανε, αλλά έχει μια τελείως διαφορετική και μάλιστα αρνητική έννοια, καθώς ανατρέχοντας σε ένα αγγλοελληνικό λεξικό διαπιστώνουμε ότι ο όρος σημαίνει την εργασία της ιερόδουλης που κάνει πεζοδρόμιο.
-Ενώ ο καταγγέλλων στη συνέντευξη που ανέφερε ότι δήθεν είχαμε κάποιους κοινούς γνωστούς από το χώρο του θεάματος, γιατί παλιά είχε ένα μαγαζί, στην μήνυση του ξαφνικά θυμάται τον υποτιθέμενο κοινό μας γνωστό, το Γιώργο Μαζωνάκη, με τον οποίο ουδέποτε είχα φιλική η επαγγελματική σχέση και τον οποίο δήθεν γνώρισε όχι από το μαγαζί που είχε παλιά, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του, αλλά από νυχτερινό κέντρο με την επωνυμία «Νότες», στο οποίο εργαζόταν ως σερβιτόρος – μέτρ. Σημειωθήτω δε ότι ήδη απευθύνθηκα στον ως άνω αναφερόμενο τραγουδιστή με την από 23 Μαρτίου 2020 εξώδικη δήλωση – πρόσκληση μου, με την οποία τον καλούσα να απαντήσει εάν γνωρίζει το μηνυτή, εάν είχε ποτέ εργαστεί στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης «Νότες» και φυσικά εάν με γνωρίζει προσωπικά. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση στην εξώδικη δήλωση μου, αλλά τουλάχιστον ως προς το πρόσωπό μου είναι βέβαιο ότι θα είναι αρνητική, διότι αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια.
-Ο φερόμενος βιασθείς στην συνέντευξη του δήλωσε και μάλιστα επανέλαβε ότι μετά την κατανάλωση του ενός ποτού δήθεν ξύπνησε στην κρεβατοκάμαρα μου, ενώ στην μήνυση που αναφέρει ότι μετά την κατανάλωση δύο ποτηριών ουίσκι σωριάστηκε λιπόθυμος στον καναπέ του σαλονιού και όταν ξύπνησε βρέθηκε ξαπλωμένος εκεί και όχι στην κρεβατοκάμαρα μου!
-Ενώ το υποτιθέμενο θύμα στην τηλεφωνική του συνέντευξη δεν αναφέρθηκε ποτέ ούτε σε πορνογραφικό υλικό με νεαρά άτομα, ούτε ερωτικά βοηθήματα, ούτε σε κάποια συσκευή για σκληρά από μαζοχιστικά παιχνίδια, ούτε σε χώρο, όπου ακολουθούνται σαδομαζοχιστικές πρακτικές, αλλά ούτε και σε εμφάνιση μου τάχα με ένα μεταλλικό κρίκο γύρω από τα γεννητικά μου όργανα, εικόνα, την οποία δήθεν αντίκρισε μόλις ξύπνησε, στην μήνυση που εμφανίζονται για πρώτη φορά όλα τα ανωτέρω, τα οποία προφανώς κατά την κρίση του συντάξαντος αυτή δικηγόρου,ο οποίος διαθέτει πραγματικά μεγάλη φαντασία για να τα επινοήσει , έπρεπε οπωσδήποτε να προστεθούν στην περιγραφή του μηνυτή, προκειμένου να προσδώσουν αληθοφάνεια στους ψευδείς ισχυρισμούς του, εξυπηρετώντας την κατασκευασμένη εικόνα ενός σεξουαλικά διεστραμμένου και επικίνδυνου ανθρώπου.
-Ο δικηγόρος του μηνυτή θέλοντας να προσδιορίσει την ημέρα της υποτιθέμενης γνωριμίας του εντολέως του με εμένα, προκειμένου να μην μπορεί αυτή να αμφισβητηθεί, σκέφτηκε ότι έπρεπε να την τοποθετήσει χρονικά σε μία ημέρα που θα ήταν αδιαμφισβήτητο ότι εγώ βρισκόμουν στην Αθήνα, ούτως ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα αποκάλυψης της αλήθειας, με την τυχόν προβολή από εμένα άλλοθι, όπως συνέβη στις άλλες δύο καταγγελίες. Γι’ αυτό επέλεξε να την τοποθετήσει χρονικά σε μια ημέρα που παραβρέθηκα σε μία κοινωνική εκδήλωση, η οποία έχει συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας, όπως ήταν αυτή για την μνήμη του Νέλσον Μαντέλα. Μάλιστα η συμμετοχή μου στην κοινωνική αυτή εκδήλωση προέκυπτε όχι μόνο από τα δημοσιεύματα του 2018, αλλά κι από πρόσφατες δημοσιεύσεις του Φεβρουαρίου 2021. Από τη στιγμή λοιπόν που κυκλοφόρησαν πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με τη συμμετοχή μου στην κοινωνική αυτή εκδήλωση, ήταν πολύ εύκολο για το δικηγόρο του καταγγέλλοντος να στηριχτεί σε αυτήν και να ισχυριστεί ότι δήθεν γνωριστήκαμε το μηνυτή την ημέρα εκείνη, κατά την οποία ήταν βέβαιο ότι βρισκόμουν στην Αθήνα. Πλην όμως αυτή η καθόλου ασήμαντη και προσεκτικά επιλεγμένη από το δικηγόρο του μηνυτή λεπτομέρεια δεν αναφέρθηκε ποτέ από τον καταγγέλλοντα στην συνέντευξη του. Εάν ο μηνυτής με είχε γνωρίσει πράγματι εκείνη την ημέρα, δεν θα είχε κανένα λόγο να παραλείψει να το πει στη συνέντευξη του και σίγουρα θα ανέφερε ότι με γνώρισε το 2018 και όχι το 2016 – 2017. Ο ένας και μοναδικός λόγος της παράληψης του αυτής ήταν ότι δε με γνώρισε ,όχι μόνο τότε αλλά ποτέ στη ζωή του. Ανατρέχοντας μάλιστα στο προσωπικό μου ημερολόγιο του έτους 2018, διαπίστωσα ότι την ημέρα εκείνη πριν εμφανιστώ στην ως άνω κοινωνική εκδήλωση δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο(Σ.σ. παραθέτει μια σειρά ραντεβού έως τις 5 το απόγευμα).Επομένως, την ημέρα που σύμφωνα με το μηνυτή γνωριστήκαμε και περάσαμε χρόνο μαζί στο σπίτι μου πριν την ως άνω κοινωνική εκδήλωση, εγώ βρισκόμουν εκτός σπιτιού και ήμουν διαρκώς απασχολημένος.
-Ενωμένοι της στην τηλεφωνική συνέντευξη του δήλωσε ότι, όταν συνειδητοποίησε τον υποτιθέμενο βιασμό του και δήθεν μου επιτέθηκε, εγώ του πρότεινα ταχα να του δώσω χρήματα και μάλιστα τον ρώτησα αν ήθελε 50,100 ευρώ, στην μήνυση του μεταβάλει την στάση μου και αναφέρει ότι όταν εκείνος τάχα μου επιτέθηκε, εγώ τον απείλησα ότι αν δεν έφευγε, θα καλούσα την αστυνομία και θα έλεγα ότι αποπειράθηκε να με ληστέψει και θα τον έστελνα φυλακή.
-Μάλιστα, ενώ το φερόμενο θύμα στη συνέντευξη του ανέφερε ότι έχει καταστραφεί από τον εθισμό του στις ναρκωτικές ουσίες, καθώς δήλωσε ότι τα παράτησε όλα, εννοώντας κάθε προσπάθεια του να απεξαρτηθεί, και έμπλεξε ξανά, στην μήνυση του παρουσιάζεται από το δικηγόρο του ,προφανώς για λόγους αξιοπιστίας του, ως ένας υγιής άνθρωπος, ο οποίος εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση εστίασης στην Σαλαμίνα και ο οποίος υπήρξε για ένα χρονικό διάστημα χρήστης ναρκωτικών ουσιών, δίνοντας την εντύπωση ότι ο εθισμός του ανήκει στο παρελθόν, κάτι όμως που ο ίδιος ο φερόμενος βιασθείς έχει ήδη διαψεύσει.
-Ο μηνυτής στην κατάθεση του ισχυρίζεται ότι είχα τάχα επαγγελματική συνεργασία με τον τραγουδιστή Γιώργο Μαζωνάκη, για την οποία δήθεν είχε ακούσει στην τηλεόραση. Αυτό είναι κάτι που προέβαλε πρώτη φορά κατά την κατάθεση του, καθώς στην μήνυση του τον είχε αναφέρει ότι ήταν κοινό μας γνωστό, τον οποίο γνωρίζει από την περίοδο που εργαζόταν ως σερβιτόρος – μέτρα σε ένα νυχτερινό μαγαζί διασκέδασης, όπου σύμφωνα με εκείνον εμφανιζόταν ο τραγουδιστής. Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω προσωπικά το Γιώργο Μαζωνάκη και ουδέποτε συνεργαστήκαμε επαγγελματικά. Υπήρξε όμως ένα δημοσίευμα που είχε ασκήσει κριτική για κάποιες καλλιτεχνικές επιλογές μου χαρακτηρίζοντας με σκωπτικά «Μαζωνάκη του θεάτρου», και προφανώς αυτό αποτέλεσε πηγή για την έμπνευση αυτού του μυθεύματος του μηνυτή περί σχέσεις μου με το Μαζωνάκη….»
Όσον αφορά την περιγραφή του σπιτιού του ο Δημήτρης Λιγνάδης υποστηρίζει ότι αυτό είχε παρουσιαστεί σε περιοδικό ενώ ισχυρίζεται πως η περιγραφή του μηνυτή έχει πολλά λανθασμένα σημεία όσον αφορά στους χώρους του σπιτιού που δεν ήταν στην φωτογράφιση του περιοδικού.